نگارش انگیزه نامه

دانشگاه های خارج از کشور از شما می خواهند که درخواست پذیرش خود را با بیانیه ای که مسیر شغلی و اهداف شما را مشخص می کند ، ارسال کنید. این نامه به آنها اطمینان می دهد که نامزد مناسب برای دوره های ارائه شده توسط آنها انتخاب میشود.

انگیزه نامه (SOP) که کاور لتر هم گفته می شود ، برای کمیسیون پذیرش نوشته می شود و در مورد مسیر شغلی ، علاقه ، مشارکت های حرفه ای ، اهداف و انگیزه یک برنامه خاص صحبت می کند. این نامه معمولاً در قالب مقاله ارائه می شود. این نامه بخش جدایی ناپذیر اپلیکیشن شما است که پذیرش شما در دانشگاه یا موسسه مورد نظر را مشخص میکند.

انگیزه نامه تصمیم گیرنده برنامه شما است. این به کمیته پذیرش کمک می کند تا نگرش شما نسبت به زندگی ، اهداف شغلی ، باورها ، دانش موضوعی و چشم انداز شما را ارزیابی کند. به طور خلاصه ، یک انگیزه نامه که خوب نوشته شده باشد شخصیت کلی شما را برای دانشگاه ها ترسیم می کند. این فرصتی است که هدف خود را به کمیته و دلایلی که باید شما را بر سایر متقاضیان ترجیح دهند ، ارائه دهید. انگیزه نامه خوب برای کسانی که رزومه دانشگاهی ضعیفی دارند بسیار مفید است بطوریکه از این طریق می توانید با برجسته کردن اهداف و بلندپروازی های آینده خود رزومه ضعیف را جبران کنید. یک انگیزه نامه خوب همچنین نشان می دهد که چگونه می توانید افکار خود را با استفاده از مهارت های نوشتاری خود بیان کنید.

فرم درخواست انگیزه نامه

فهرست